Δευτέρα απόγευμα και πως περνάμε καλύτερα από μια παρειστικη ατμόσφαιρα στο Γηροκομείο Απόρων ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ ΜΟΣΧΆΤΟ!
Μαγείρεψαμε απ’ το σπίτι μας για ένα δείπνο τρικουβερτο!!!
Όλα χειροποίητα σαρακοστιανά με υλικό την αγάπη!!!
Αλλά……έτσι θα τη βγάζαμε. Εμείς στο σπίτι μας είμαστε γλεντζέδες!!!
Κάναμε πάρτυ ΚΑΡΑΟΚΕ με κριτική επιτροπή!!!!
Πρόεδρος επιτροπής: η αγαπημένη μου,Άννα Ιωαννίδου κ αν έδωσε τον καλύτερο εαυτό της! Τι να σας πω?
Με τις νότες της κ τη φωνή της “ξανανιωσαμε”
Κριτική επιτροπή: (οι εθελοντές μας)
Ιωάννα/Κωνσταντίνα/Πανδώρα/Γιαννης
Κράτησαμε για σας λίγα πλάνα,γιατί όπου είναι η κλειδαράτρυπα,εσείς είστε η καρδιά της!!!!
Ευχαριστούμε για τη φιλοξενία,στο επανιδείν
Designed and Created by Vadorio
Copyright © 2024 All rights reserved